sobota, 4 kwietnia 2015

Działka - marzec

Nowy sezon w warzywniku czas zacząć. Grządki zaplanowane, ale w międzyczasie coś pewnie dorzucę tu i tam.



Bazylia została dokarmiona Florowitem, dodatkowo włożyłam do doniczki cebulę, z której wyrasta sobie teraz szczypior.


Pomidory wyciągają się do światła, niestety nie mam dla nich innego miejsca.


Działka po zimie. W tym roku planujemy oprócz porządkowania rabat, siania i sadzenia odnowić także namiot foliowy, zrobić porządek w altance, uporządkować kompostowniki, zrobić porządną podporę dla winogron.


Sezon rozpoczęłam od wysiania pietruszki, marchwi i cebuli.


Następnie doszedł groszek cukrowy i rzodkiewka.


Renowacja tunelu foliowego.


Oraz miejsce zwane kompostownikiem.




W domu rośnie...











Próbuję przenieść truskawki w nowe miejsce. W zeszłym roku zrobiłam dla nich redliny, jednak nie jestem pewna czy to dobry pomysł, ponieważ górki rozsypują się przy pieleniu.

Winogrona odchwaszczone i wyściółkowane korą. Przydałaby się im nowa podpora.

Takie małe cieszydełka :)

Tył działki był bardzo zaniedbany.
W zeszłym roku zasadziliśmy tutaj jeżynę bezkolcową. Wyrósł z niej długaśny badyl na jakieś 3 metry, przysypałam go w kilku miejscach ziemią, gdzie się ukorzenił. I tutaj jest dylemat, przeciąć ją teraz po środku, tak by powstały osobne rośliny, czy nie? Na razie uporządkowałam to miejsce, a badylki przywiązałam do palików.






Pierwszy na działce wschodzi rabarbar.

Taki mały bałaganik został po ostatnim właścicielu...

Porosty na gruszy. Z początku myślałam, że to jakaś choroba grzybowa, jednak okazało się, że to całkiem niegroźne porosty.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz