sobota, 4 kwietnia 2015

Działka - styczeń, luty.

Styczeń 2015
Bielenie pni drzew. Zima w tym roku na razie wyjątkowo ciepła, ale nigdy nic nie wiadomo, a poza tym drzewom jakoś ładniej w tej bieli :)


Luty 2015
W połowie lutego wysiałam do wielodoniczek pomidory malinowe wysokie Bawole Serce, gruntowe karłowe Maskotka (typ "cherry") oraz gruntowe wysokie Red Pear (drobnoowocowe).


Roślinki niespodzianki, jeszcze nie wiem co z nich wyrośnie, gdyż były zebrane z rośliny rosnącej na przydomowym trawniku. Być może to ślazówka letnia.


W zeszłym roku wyrosła mi na działce piękna bazylia, niestety przyniesiona do domu marnieje.

Tymczasem na działce pokazały się pierwsze zwiastuny wiosny :)


Bałam się, ale wzięłam sekator i ciachnęłam ile się dało. Pierwsze cięcie winogron dokonane.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz